Mikä Surveypal on?
Tampereelta käsin toimiva Surveypal on palvelu, joka auttaa asiakastyytyväisyyden mittaamisessa ja hallinnassa. Palvelun tarjoamat palauteprosessit auttavat kehittämään omaa liiketoimintaa ja asiakaskokemusta. Surveypal on eri tarpeisiin mukautuva all-in-one-palvelu. Sen avulla voi saada kokonaisen näkemyksen yrityksensä tilasta sekä kehittää data-aineistoja ja käynnistää kyselyitä asiakkaille. Yritys kertoo tarjoavansa parempaa palautteen hallintaa ja parempaa kokemuksen mittausta joka taas johtaa parempiin asiakaskokemuksiin sekä parempaan johtamiseen.
Kenelle ja mihin ongelmaan sovellus tuo ratkaisun
Surveypal sopii yrityksille, jotka haluavat kasvattaa liiketoimintaansa ja myyntiänsä, hallinnoida paremmin asiakaskokemuksia sekä tarjota merkityksellisiä asiakas-, henkilöstö- ja brändikokemuksia. Se sopii myös yrityksille, jotka haluavat kuunnella enemmän työntekijöitään ja parantaa henkilöstötyytyväisyyttään. Palvelun tietojen hyödyntämisen avulla voi myös vahvistaa työntekijöiden sitoutumista. Surveypal sopii monille, koska sen voi yhdistää mihin tahansa järjestelmään. Surveypal tarjoaa sekä valmiita ratkaisuja että mahdollisuuden räätälöidä palvelun yrityksen tarpeisiin.
Ominaisuudet
Surveypal luo kyselyitä, jotka toimivat kaikilla laitteilla. Kyselyt voidaan räätälöidä esimerkiksi chat- tai tekstiviestikyselyiksi. Palvelu on myös helppo yhdistää eri sovelluksiin ja sopii siksi moniin tarpeisiin. Surveypal tarjoaa palautteenhallintaratkaisuja, joiden antama tieto auttaa parantamaan monia asioita yrityksessä. Palvelun avulla voi esimerkiksi toteuttaa tuote- ja markkinointitutkimuksia, jotka antavat tietoa siitä kuinka hyvä brändikokemus syntyy ja millaista yrityksen valitsemien kohderyhmien kuluttajakäyttäytyminen oikeasti on.
Palvelun avulla voi tehdä myös esimerkiksi markkinasegmentointia. Sen avulla voi määritellä asiakaspersoonia, sitouttaa prospekteja ja asiakkaita sekä parantaa konversioprosenttia. Kerätty tieto auttaa kehittämään korkeamman lisäarvon tuotteita, jotka tarjoavat paremman asiakaskokemuksen ja ratkaisevat ongelmia. Tämän tietoa keräävän kuluttajapaneelin avulla saa yhteyden 50 miljoonaan rekisteröityneeseen kuluttajaan eri puolilta maailmaa. Palvelu auttaa löytämään suuresta ihmisjoukosta sopivan kohderyhmän kustannustehokkaasti ja yhdessä parhaiden palautteenhallinnan asiantuntijoiden kanssa.
Surveypal tarjoaa lisäksi konsultointia, koulutusta, webinaareja, teknistä tukea ja kumppaniverkoston. Palveluun voi varata ajan henkilökohtaista palvelua varten. Se on kuitenkin niin helppokäyttöinen, että palauteprosessin voi rakentaa itsekin. Surveypal suosittelee silti hyödyntämään asiantuntijoitaan parhaimman tuloksen saamiseksi. Palvelu auttaa rakentamaan jatkuvan ja räätälöidyn palautemallin, jolloin yritys ei jää pimentoon asiakas- ja henkilöstökokemuksissa. Surveypalin yritysratkaisujen avulla voi seurata, mitata sekä parantaa työntekijä-, asiakas- ja brändikokemusta kaikilla liiketoiminnan osa-alueilla.
Surveypal on integroitavissa esimerkiksi Zendeskin ja Genesysin kanssa.
Hinta
Surveypal kertoo tarjoavansa kustannustehokkaita ratkaisuja. Palvelujen hinta riippuu juuri omalle yritykselle valitusta vaihtoehdosta. Yritykseen voi varata helposti ajan tai ottaa yhteyttä sivuston lomakkeella. Yritys auttaa tällöin valitsemaan sopivan ratkaisun ja kertoo myös sen hinta-arvion. Tapaamisen varaaminen ei maksa asiakkaille mitään. Asiakaspalveluun saa yhteyden myös sähköpostitse tai puhelimitse. Se tarjoaa myös kattavasti ja selkeästi muun muassa teknistä tietoa palveluistaan sivuston tukikeskuksen kautta.
Tutustu Surveypalin hintoihin lisää täällä.
Surveypal kokemuksia
Surveypalin käyttäjät ovat kehuneet työkalua erittäin hyödylliseksi ja sen käyttöliittymää intuitiiviseksi ja helppokäyttöiseksi. Hyödyllisiksi on koettu etenkin sen tarjoamat palvelut. Jotkut ovat kokeneet ongelmia kyselyjen suorittamisessa tai luomisessa.
Arvostelu
Surveypal on valtavan mukautuva palvelu, joka sopii siksi lähes jokaiselle yritykselle niin asiakas- kuin henkilöstökokemustenkin seurantaan. Se tarjoaa valmiita ratkaisuja sekä mahdollisuuden räätälöityihin palveluihin, joten jokaiselle löytyy sopiva vaihtoehto. Palvelu tarjoaa kattavasti henkilökohtaista neuvontaa ja asiantuntevan tiimin auttamaan palvelun valinnassa. Se on tehnyt palvelun käyttämisen ja ymmärtämisen muutenkin helpoksi asiakkaille. Palvelun monet eri mahdollisuudet on selitetty kattavasti ja eri vaihtoehdoista saa siksi nopeasti hyvän kuvan.
Palvelu sopii erinomaisesti suomalaisille, koska se tarjoaa suomenkielisen sivustoversion ja suomalaisen asiakaspalvelun. Yrityksen päätoimistokin sijaitsee Tampereella, Suomessa. Lisäksi moni tunnettu suomalainen yritys käyttää jo palvelua, joka kertoo varmasti jotain sen laadusta. Niitä ovat esimerkiksi lähes kaikkien tuntemat Pakettipiste, Saarioinen ja LähiTapiola. Yritys on siis jo saanut suosiota Suomessa, vaikkakin sillä on myös ympäri maailmaa yli 17 000 käyttäjää. Surveypal on siis valtavan monipuolinen palvelu.
Tutustu lisää
Softia.fi:n avulla pystyt etsimään ja vertailemaan erilaisia yrityssoftia. Tutustu kaikkiin arvosteluihimme ja löydä tarpeisiisi sopivin sovellus arvostelut -sivulta.
Suosittuja kyselytyökaluja
Lue tekemämme arvostelu:
- Survio on ohjelma, jolla voi luoda erilaisia kyselyitä. Ohjelman avulla luodaan kyselyitä helposti ja ilmaiseksi.
- Webropol on suomalainen kysely- ja raportointisovellus, jota hyödynnetään ympäri maailman.
- Zeffi on kyselytyökalu, jolla pystyy helposti ja nopeasti luomaan erilaisia kyselyitä ja pyörittämään käyttäjien vastauksia haluamallaan tavalla.
- SurveyPlanet on sovellus, jolla voit luoda täydellisen kyselyn juuri sinun tarpeisiin.
- Surveypal on valtavan mukautuva palvelu, joka sopii siksi lähes jokaiselle yritykselle niin asiakas- kuin henkilöstökokemustenkin seurantaan.
- Zoho Survey on uuden ajan sovellus, jolla voi muodostaa tutkimuskyselyitä muutamissa minuuteissa.
- SurveyMonkey on hyvästä syystä johtavia kyselytutkimusalustoja.
- Typeform on kyselyiden tekemiseen tarkoitettu työkalu. Se tarjoaa monipuoliset ominaisuudet erilaisten kyselyiden luomiseen.
- QuestionPro on kokonaisvaltainen alusta kaikkiin kyselyihin, oli kyseessä sitten peruskysely tai laaja tutkimus.
Muita suosittuja vaihtoehtoja (arvostelu tulossa!)
- Google Forms ilmainen kyselytyökalu, joka soveltuu niin yksityiskäyttöön kuin yrityksille.
- SoGoSurvey on yritystason, kattavat ominaisuudet sekä vahvan tietoturvan kyselytyökalu
- JotForm tarjoaa monipuoliset ominaisuudet lomakkeiden tekoon.
- SurveySparrow on kyselyiden ja lomakkeiden tekemiseen tarkoitettu työkalu. Se tarjoaa lisäksi kyselyiden automatisoinnin sekä analysointiominaisuudet
Aiheeseen liittyvä blogit
Parhaat kyselytyökalut B2B-yrityksen tarpeisiin 2022
Kyselytyökalu – Suosituimmat työkalut esittelyssä
Koitko tämän sisällön hyödylliseksi?
Klikkaa tähteä arvion antamiseksi!
Keskimääräinen arvio 5 / 5. Arvioiden määrä: 1
Ei arvioita. Ole ensimmäinen!
Kiitos arviostasi!
Auta meitä kehittämään sisältöämme.
Kerro mitä voisimme tehdä paremmin.