Mikä on Windsor.ai?
Windsor.ai on yrityksen markkinointitoimintojen yhdistämiseen ja tehostamiseen tarkoitettu työkalu. Sen tavoitteena on helpottaa markkinoinnin parissa työskentelevien henkilöiden työtehtävien hallintaa. Työkalun avulla kaikki tarvittava data löytyy yhdeltä alustalta. Windsor.ain avulla yritys voi seurata muun muassa asiakaspolkuja, markkinoinnin toimintoja, sekä erilaisten mainosten tehokkuutta joutumatta hyppimään usean eri ohjelmiston tai alustan välillä.
Kenelle Windsor.ai soveltuu?
- Markkinoijille
- Tiedon käsittelijöille
- Myyjille ja asiakaspalvelijoille
- Eri kokoisille yrityksille
- Kansainvälisille ja kansallisille toimijoille
Windsor.ain ominaisuudet
Windsor.ai on sovellus, jonka avulla kaikki yrityksen markkinoinnissa hyödynnettävä analytiikka voidaan pakata automaattisesti yhdelle alustalle. Näin helpottuvat esimerkiksi uusien mainonnallisten toimenpiteiden suunnittelu sekä prosessin etenemisen seuranta. Datan integroimisen lisäksi Windsor.ai yhdistää markkinointiohjelmistot ja asiakaspolkusovellukset samalle alustalle. Ohjelmistojen yhdistämisellä saadaan tehostettua niitä käyttävien työntekijöiden päivittäisiä työtehtäviä, helpotettua mainonnan suunnittelua, jolloin voidaan tehokkaammin kehittää yrityksen liiketoimintaa.
Kerätyn datan siirtäminen Windsor.ai alustalta vaatii vain viisi minuuttia. Tiedon välittäminen onnistuu useisiin yritysmaailman suosituimpiin sovelluksiin ja ohjelmistoihin, kuten esimerkiksi Excel-, Google Sheets -, Google Data Studio – ja Power BI -ohjelmistoihin. Windsor.ai integroi dataa myös Amazon S3 -, Snowflake-, Azure- ja Google BigQuery -ohjelmistoihin. Eri ohjelmistojen yhdistäminen onnistuu klikkaamalla halutut yhdistelmät ja sitten tunnistautumalla ohjelmistoihin. Yhdistämisen jälkeen näkymää pääsee visualisoimaan ja markkinointidatan voi viedä valitsemaansa raportointialustaan.
Tutustu Windsor.ai-sovellukseen.
Windsor.ai toimii siis parhaimmillaan helppokäyttöisenä datavarastona. Se kerää dataa useista eri lähteistä ja vie sen sitten suoraan sille valituille alustoille. Lähteenä tiedon keruuseen toimii lähes mikä vain pilvipohjainen ohjelmisto, kuten esimerkiksi Salesforce, Adobe Analytics, Google Cloud Storage ja My SQL. Tietoa voidaan viedä useisiin markkinoinnin ja mainonnan ohjelmistoihin, kuten LinkedIn Ads, Facebook Ads ja Mailchimp ja Taboola.
Ohjelmisto mahdollistaa yhdistämisen myös offline-sovelluksiin, joten myös asiakkuushallintaohjelmien tiedot on helposti integroitavissa samaan varastoon. Toiminnon avulla yritys voi tarkastella suhdettaan asiakkaisiin sekä netissä että sen ulkopuolella. Kun lähteiden yhdistäminen on saatu tehtyä, voi yritys valita mieleisensä ohjelmiston datavarastonsa ohjauspaneeliksi. Esimerkiksi Tableau tai Qlick voivat toimia analytiikan ohjauspaneelina, jolta koko suurta kokonaisuutta hallitaan. Valitsemalla yrityksen tarpeita mukailevan hallinta-alustan saadaan siitä suurin teho irti.
Windsor.ai hinta
Windsor.aista on saatavilla useampaa eri laajuista mallia, minkä perusteella hinnoittelu suoritetaan. Sovelluksesta maksetaan kuukausittain tai vuosittain, mutta siitä löytyy myös toiminnallisuuksiltaan rajallinen ilmaisversio. Hinnoittelu eri mallien välillä on noin 20 dollarista noin 600 dollariin, riippuen siitä kuinka paljon toiminnallisuuksia sekä yhteyksiä tarvitsee ja maksaako kuukausittain vai vuosittain. Laajin vaihtoehto hinnoitellaan kullekin asiakkaalle yksityisesti. Windsor.ai tarjoaa myös kaikille 30 päivän ilmaisen kokeilujakson rajoitetuilla käyttöoikeuksilla. Valitusta suunnitelmasta riippuen saatavilla on erilaisia käyttäjä- ja raporttimääriä sekä yhdistettäviä ohjelmistoja on rajoitettu.
Windsor.ai arvostelu
Ohjelmisto helpottaa ja nopeuttaa markkinoinnin parissa työskentelevien ihmisten päivittäisiä työtehtäviä. Useiden eri tiedon lähteiden yhdistäminen yhden helppokäyttöisen ohjelmiston varastoihin tehostaa parhaimmillaan koko yrityksen toimintaa ja siten myös kehittää sen liiketoimintaa. Koska Windsor.ai tarjoaa eri kokoisia malleja palvelulleen, myös pienempien yritysten on mahdollista hyödyntää sen palveluita. Ilmainen kokeilujakso antaa varman käsityksen ohjelmiston toiminnasta. Kokeilun jatkaminen matalalla kynnyksellä on myös helppoa eri laajuisten pakettimallien avulla.
Idea ohjelmiston taustalla on hyvä. Yhdistettäviä kohde- ja lähdeohjelmistoja on laaja valikoima. Yleisesti ottaen kaikki pilvipohjaiset ohjelmistot on sovitettavissa alustalle. Offlinessa toimivista asiakkuushallintaohjelmistoista on niin ikään mahdollista siirtää tarvittavat tiedot samaan varastoon. Kaikkiin pakettimalleihin on yhdistettävissä tietyt perustason ohjelmistot, joita käytetään markkinointianalytiikan keräämiseen useissa yrityksissä. Windsor.ai on käytössä jo lähes tulkoon jokaisella mantereella ja onkin toimintamallinsa vuoksi helposti sovellettavissa erilaisten yritysten tarpeisiin.
Tutustu Windsor.ai-sovellukseen.
Etsitkö web-analytiikkatyökalua? Tutustu Piwik PRO:hon!
Piwik Pro on analytiikkatyökalu, jolla saat käyttöösi kattavat ominaisuudet verkkosivustojesi liikenteen tarkastelemiseen.
Piwik PRO:lla:
- Saat dataa kävijöistä loukkaamatta näiden yksityisyyttä
- tiedot tallentuvat turvallisille pilvipalvelimille EU:n sisällä
- saat tietoa kävijöistä, liikkuivatpa he verkkosivustolla, mobiiliapplikaatiossa, tai heidän ollessa sisään kirjautuneina verkkosivustollasi
- saat koko raakadatan käyttöösi.
Muita suosittuja raportoinnin ja analytiikan työkaluja
Lue tekemämme arvostelu:
- Google Analyticsin avulla verkkosivujen analytiikkaa on helppo seurata. Google Analytics on ilmaine sovellus, joten se sopii niin suureen kuin pieneen tarpeeseen.
- Oribi on Oribi on all-in-one-markkinointianalyysityökalu.
- Matomo on avoimen lähdekoodin verkkoanalytiikka-alusta, joka on suunniteltu antamaan täydelliset analytiikkaominaisuudet ja 100-prosenttisen tietojen omistuksen.
- Microsoft Clarity on kätevä ja ilmainen markkinoinnin työkalu, kun halutaan analysoida yrityksen kotisivujen, tuotekuvastojen tai laskeutumissivujen toimivuutta.
- Leadfeeder on monipuolinen työkalu, jolla on mahdollista seurata mitkä yritykset ovat tulleet yrityksen sivuille ja mikä heitä on sivulla kiinnostanut.
- SharpSpring on markkinointiautomaatio-ohjelmisto, joka tarjoaa myös helppokäyttöisen CRM-järjestelmän
Vaihtoehtoja Windsorille
- Funnel tarjoaa helpon ja edullisen tavan yhdistää eri datalähteitä
- Advertity tekee tiedolla johtamisesta helppoa tarjoamalla kätevän työkalun useasta eri lähteestä tulevan tiedon analysoimiseen ja yhdistämiseen.
- Supermetrics on raportoinnin automaatiota helpottava työkalu.
- Improvado on monipuolinen työkalu raportoinnin tueksi, jonka avulla yhdistät eri datalähteet yhdelle alustalle.
- Rockerbox on apuna tehokkaan cpc-markkinoinnin tekemisessä. Se yhdistä usean eri mainosalustan tiedot yhteen paikkaan.
- Stitchin avulla yritysten on mahdollista vähentää aikaa, jota menee tietojen keräämiseen useasta eri lähteestä.
Aiheeseen liittyvä blogit
Google Data Studio on markkinoijan liittolainen – näin hyödynnät sitä tehokkaammin
Web-analytiikka – Suosituimmat työkalut esittelyssä
Koitko tämän sisällön hyödylliseksi?
Klikkaa tähteä arvion antamiseksi!
Keskimääräinen arvio 0 / 5. Arvioiden määrä: 0
Ei arvioita. Ole ensimmäinen!
Kiitos arviostasi!
Auta meitä kehittämään sisältöämme.
Kerro mitä voisimme tehdä paremmin.