Mikä on Leadfeeder?
Leadfeeder on monipuolinen työkalu, jolla on mahdollista seurata, mitkä yritykset ovat tulleet yrityksen sivuille ja mikä heitä on sivulla kiinnostanut. Näistä saadaan kerättyä liidejä, joiden avulla voidaan saada kehitettyä molempia yrityksiä kannattavaa yhteistyötä.
Ominaisuudet
Yrityksille on ollut tärkeää saada muista yrityksen kotisivuilla käyvistä yrityksistä tietoa. Monet kävijämääriä seuraavat sovellukset tarjoavat kävijämäärät lukuina ja täysin anonyymisti, mutta Leadfeeder etsii kävijän yrityksen tiedot ja mikä kävijää on sivuilla kiinnostanut. Tiedosta voidaan päätellä onko kyseessä ollut kilpailija, joka on tekemässä markkina-analyysiä vai onko vierailija potentiaalinen yhteistyökumppani.
Leadfeeder on integroitavissa yrityksen jo käytössä oleviin sovelluksiin. Sovellus toimii saumattomasti esimerkiksi Pipedriven ja Hubspotin kanssa, jolloin saadaan kokonaisvaltainen näkemys liidistä. Tuettujen sovellusten listalta löytyvät myös Slack, Mailchimp ja Salesforce, mikä tekee Leadfeederistä todella toimivan myynnin työkalun.
Hinta
Leadfeederilla on kaksi eri pakettia:
- Free, 0 €
- Paid, alkaen 199 €/kk
Paid-tilauksen hinta riippuu liidien määrästä. Edullisimmillaan Paid-tilauksen saa 199 eurolla kuukaudessa, kun tilauksen maksaa kerralla koko vuodeksi. Tähän hintaan sisältyy 100 liidiä. Tutustu Paid-paketin tarkempaan hinnoitteluun: Leadfeeder.com/pricing
Paid-tilauksen mukana tulee monia ominaisuuksia, jotka eivät sisälly ilmaiseen pakettiin. Paid-ominaisuuksia ovat muun muassa:
- tarkemmat yritystiedot
- näet mitä kautta liidi on saapunut sivuille
- näet millä eri sivuilla liidi on vieraillut
- voit luoda erilaisia kustomoituja syötteitä
Paid-ominaisuuksia pystyy kokeilemaan 14-päivää ilmaiseksi. Tätä varten ei tarvitse syöttää maksutietoja, joten kokeilu on täysin riskitön. Ominaisuudet saa automaattisesti käyttöön kun luot tilin Leadfeederille.
Leadfeeder kokemuksia
Eri yritykset ovat käyttäneet Leadfeederiä monissa erilaisissa tilanteissa. Käyttäjät ovat olleet kekseliäitä ja huomanneet, että Leadfeederiä voi käyttää myös yrityksen kotisivujen strategian kehittämiseen.
Markkinointiosastolle on tärkeää kerätä liidejä myyntiryhmälle, joka kääntää liidit myynneiksi, ja juuri nopeus on valttia. Mitä nopeammin myyntiryhmä pääsee kontaktoimaan liidiä, sitä todennäköisemmin siitä luodaan myös myyntiä.
Myös sovelluksen yksinkertaisuutta on myös kehuttu, kuten myös monipuolisia integraatiomahdollisuuksia. Sen sijaan hinnoittelua on toivottu läpinäkyvämmäksi.
Arvostelu
Leadfeeder on helppokäyttöinen työkalu, jolla voi seurata vierailijoita kätevästi. Erityiskiitoksen ansaitsevat laajat integraatiomahdollisuudet, jotka helpottavat käytettävyyttä.
Sovelluksessa on erinomainen hinta-laatusuhde, sillä monet muut vastaavan tapaiset ohjelmat ovat kalliimpia ja ylittäneet yrityksen budjetin, tai eivät ole mahdollistaneet yhtä hyödyllistä dataa.
Kokeile sovellusta ilmaiseksi 14 päivää ja päätä itse!
Tutustu lisää
Softia.fi:n avulla pystyt etsimään ja vertailemaan erilaisia yrityssoftia. Tutustu kaikkiin arvosteluihimme ja löydä tarpeisiisi sopivin sovellus arvostelut-sivulta.
Vaihtoehto Leadfeederille (arvostelu tulossa)
Etsitkö web-analytiikkatyökalua? Tutustu Piwik PRO:hon!
Piwik Pro on analytiikkatyökalu, jolla saat käyttöösi kattavat ominaisuudet verkkosivustojesi liikenteen tarkastelemiseen.
Piwik PRO:lla:
- Saat dataa kävijöistä loukkaamatta näiden yksityisyyttä
- tiedot tallentuvat turvallisille pilvipalvelimille EU:n sisällä
- saat tietoa kävijöistä, liikkuivatpa he verkkosivustolla, mobiiliapplikaatiossa, tai heidän ollessa sisään kirjautuneina verkkosivustollasi
- saat koko raakadatan käyttöösi.
Muita suosittuja web-analytiikan työkaluja
Lue tekemämme arvostelu:
- Google Analyticsin avulla verkkosivujen analytiikkaa on helppo seurata. Google Analytics on ilmaine sovellus, joten se sopii niin suureen kuin pieneen tarpeeseen.
- Oribi on Oribi on all-in-one-markkinointianalyysityökalu.
- Matomo on avoimen lähdekoodin verkkoanalytiikka-alusta, joka on suunniteltu antamaan täydelliset analytiikkaominaisuudet ja 100-prosenttisen tietojen omistuksen.
- Microsoft Clarity on kätevä ja ilmainen markkinoinnin työkalu, kun halutaan analysoida yrityksen kotisivujen, tuotekuvastojen tai laskeutumissivujen toimivuutta.
- Windsorin avulla yhdistät kaikki markkinoinnin datan yhdelle alustalle
- SharpSpring on markkinointiautomaatio-ohjelmisto, joka tarjoaa myös helppokäyttöisen CRM-järjestelmän
Työkaluja web-analytiikan raportoinnin tueksi (arvostelut tulossa!)
- Funnel tarjoaa helpon ja edullisen tapa yhdistää eri datalähteitä
- Advertity tekee tiedolla johtamisesta helppoa tarjoamalla kätevän työkalun useasta eri lähteestä tulevan tiedon analysoimiseen ja yhdistämiseen.
- Improvado on monipuolinen työkalu raportoinnin tueksi, jonka avulla yhdistät eri datalähteet yhdelle alustalle.
- Rockerbox on apuna tehokkaan cpc-markkinoinnin tekemisessä. Se yhdistä usean eri mainosalustan tiedot yhteen paikkaan.
- Stitchin avulla yritysten on mahdollista vähentää aikaa, jota menee tietojen keräämisene useasta eri lähteestä.
- Power BI – Muodosta vaivattomasti yhteys tietoihin sekä mallinna ja visualisoi niitä. Voit luoda tällä tavoin mieleenpainuvia raportteja, joiden mukauttamiseen on käytetty tunnuslukuja ja omaa brändiä.
- Google Data Studio tarjoaa ilmaisen alustan eri lähteistä peräisin olevien tietojen koostamiseen.
- Adobe Analytics on monipuolinen ja moderni web-analytiikkaohjelmisto.
- Customer.io on tehokas ja helppokäyttöinen sähköposti- ja markkinointiautomaatioalusta, joka auttaa yrityksiä luomaan dataan perustuvia markkinointikampanjoita.
Aiheeseen liittyvä blogit
- Testissä datatyökalut
- Mitä vuonna 2024 kannattaa vaatia web-analytiikkatyökalulta? Piwik PRO ja Google Analytics 4 vertailu
- Looker Studio on markkinoijan liittolainen – näin hyödynnät sitä tehokkaammin
- Web-analytiikka – Suosituimmat työkalut esittelyssä
Koitko tämän sisällön hyödylliseksi?
Klikkaa tähteä arvion antamiseksi!
Keskimääräinen arvio 0 / 5. Arvioiden määrä: 0
Ei arvioita. Ole ensimmäinen!
Kiitos arviostasi!
Auta meitä kehittämään sisältöämme.
Kerro mitä voisimme tehdä paremmin.