Customer.io arvostelu

Customer.io on tehokas ja helppokäyttöinen sähköposti- ja markkinointiautomaatioalusta, joka auttaa yrityksiä luomaan dataan perustuvia markkinointikampanjoita. Tämä Customer.io arvostelu esittelee ohjelmiston kohdeyleisöjä, ominaisuuksia, hinnoittelusuunnitelmia ja käyttäjäkokemuksia.

Artikkelin sisältö

Hinta alkaen : 100 dollaria/kk
Kenelle : Markkinoijille, asiakastukitiimeille, verkkokauppiaille, tuotepäälliköille, markkinointitoimistoille
4.7/5

Lue lisää, katso kaikki ominaisuudet sekä tarkemmat hintatiedot:

Softia.fi:n arvostelut sisältävät affiliate-linkkejä. Tämä auttaa meitä pitämään sivusto laadukkaana. Affiliate-linkit eivät vaikuta arvosteluihin tai muuhun sisältöön.

Mikä on Customer.io?

Customer.io on automaattinen viestintäalusta, joka on suunniteltu markkinoijille ja yrityksille helpottamaan ja tehostamaan asiakasviestintää. Se tarjoaa markkinoijille kattavan työkalupakin sähköpostien, SMS-viestien, sovellusviestien ja push-ilmoitusten luomiseen ja lähettämiseen. 

Kenelle ohjelmisto on tarkoitettu?

Customer.io tarjoaa yrityksille ihanteellisen alustan suunnitella ja testata erilaisia viestejä eri asiakasryhmille. Customer.io-ohjelmistosta hyötyvät muun muassa:

  • markkinoijat
  • asiakastukitiimit
  • verkkokauppiaat
  • tuotepäälliköt
  • markkinointitoimistot
Customer.io on automatisoitu viestintäalusta teknologiataitoisille markkinoijille.

Customer.io ominaisuudet

Asiakas.io sisältää kaikki olennaiset ominaisuudet viestien personointiin ja automatisointiin. Alla on katsaus muutamista sen ominaisuuksista:

Segmentointi

Customer.io mahdollistaa asiakkaiden segmentoinnin heidän käyttäytymisensä perusteella. Ohjelmistolla voidaan esimerkiksi luoda segmentin käyttäjistä, jotka ovat lisänneet tuotteen ostoskoriin, mutta eivät ole vielä ostaneet sitä. Ohjelmistolla voidaan segmentoida asiakkaita myös demografisten tietojen (ikä, sijainti, sukupuoli) ja asiakastyypin perusteella. Segmenttejä voidaan käyttää räätälöityjen viestien lähettämiseen.

Personoidut ja automaattiset viestit

Customer.io pystyy seuraamaan asiakkaiden käyttäytymistä verkkosivuilla tai sovelluksissa ja lähettämään sen perusteella räätälöityjä viestejä. Ohjelmisto tarjoaa automatisoidun viestinnän työkaluja, jotka mahdollistavat esimerkiksi tervetuloviestien, syntymäpäiväviestien, ostohistoriaan perustuvien viestien ja muiden tapahtumapohjaisten viestien lähettämisen automaattisesti oikeaan aikaan.

Reaaliaikaiset mittarit ja analytiikka

Customer.io näyttää reaaliaikaiset mittarit viestien avaus- ja klikkausprosenteista. Customer.io voi seurata konversioprosentteja, eli kuinka moni vastaanottaja on suorittanut toivotun toimenpiteen viestin jälkeen, kuten tehnyt ostoksen tai täyttänyt lomakkeen. Voit nähdä, kuinka moni asiakas on peruuttanut tilauksensa tai viesteihin reagoimisen. Customer.io tarjoaa tietoja viestien toimitusasteista ja mahdollisista virheistä.

Integraatiot

Customer.io voidaan integroida verkkosivustoihin ja sovelluksiin käyttämällä JavaScript-koodia tai ohjelmointirajapintoja (API). Ohjelmiston voi integroida eri CRM-järjestelmiin, kuten Salesforceen, HubSpottiin, Pipedriveen ja moneen muuhun. Työkalu integroituu myös suosittuihin sähköpostimarkkinointityökaluihin, kuten Mailchimppiin, SendGridiin ja Campaign Monitoriin. Customer.io on myös yhteensopiva analytiikkatyökalujen, kuten Google Analyticsin, kanssa.

Viestien testaaminen

Customer.io-ohjelmistolla käyttäjä voi testailla erilaisia viestejä. Käyttäjä voi testata erilaisia viestisisältöä, kampanjan aiheotsikoita ja toimitusaikaa. Viestejä voidaan testata A/B-testauksen avulla.

Customer.io pystyy seuraamaan asiakkaiden käyttäytymistä verkkosivuilla tai sovelluksissa. Kuva: Customer.io.

Customer.io hinta

Customer.iosta on olemassa kolme hintapakettia. 100 dollaria kuukaudessa kustantava Essential-paketti sopii parhaiten startupeille ja pienille tiimeille. Se pitää sisällään 5000 profiilia, visuaalisen Workflow-rakentajan, työkalut erilaisten viestien lähettämiseen, segmentoinnin, sähköpostituen, kaksi työtilaa ja asiakasyhteisön.

Premium-paketti hinnoitellaan tapauskohtaisesti ja se pitää sisällään kaikki Essential-pakettiin kuuluvat ominaisuudet ja lisäksi runsaasti Premium-ominaisuuksia. Suuryrityksille tarkoitettu Enterprise-paketti sisältää kaikki Premium-ominaisuudet ja lisäksi runsaasti muita suuryrityksiä palvelevia ominaisuuksia. Myös Enterprise-paketin hinnoittelu räätälöidään yrityskohtaisesti.

Customer.io kokemuksia

Yli 4 800 yritystä luottaa Customer.io:n käyttöön maailmanlaajuisesti. Käyttäjäkokemusten perusteella Customer.io saa paljon positiivista palautetta. Käyttäjät pitävät erityisesti sen helppokäyttöisestä käyttöliittymästä, kattavasta markkinoinnin automaatiosta, yksilöllisten viestien helppotajuisesta luomisesta, loistavasta tukitiimistä ja ohjelmistointegraatioista.

Toisaalta jotkut käyttäjät ovat kohdanneet haasteita ohjelmiston ensiasennuksessa, ja osa on kokenut vaikeuksia segmenttien määrittämisessä. Lisäksi on huomautettu joitakin epäselviä termejä hallintapaneelissa. Kokonaisuutena käyttäjät kuitenkin vaikuttavat rakastavan Customer.io:n ominaisuuksia, joita he pääsevät hyödyntämään sen intuitiivisen käyttöliittymän kautta.

Customer.io arvostelu

Customer.io erottuu joukosta monipuolisena automaattisen viestinnän alustana, joka vastaa nykyaikaisen teknologia-ajan yritysten tarpeisiin. Alusta tarjoaa helppokäyttöisen käyttöliittymän ja datavetoisen segmentoinnin sekä visuaalisen työkalun viestien työnkulun rakentamiseen ja reaaliaikaisiin mittareihin. Customer.io profiloituu voimakkaaksi viestintä- ja markkinointiautomaatioalustaksi, joka mahdollistaa yrityksille asiakkaiden tehokkaan sitouttamisen ja konversioiden saavuttamisen.

Tutustu markkinoinnin automaation ohjelmistoihin

Tutustu web-analytiikan ohjelmistoihin

Aiheeseen liittyvä blogit

Web-analytiikka – Suosituimmat työkalut esittelyssä

Tutustu CRM-ohjelmistoihin

Aiheeseen liittyvät blogit

Koitko tämän sisällön hyödylliseksi?

Klikkaa tähteä arvion antamiseksi!

Keskimääräinen arvio 0 / 5. Arvioiden määrä: 0

Ei arvioita. Ole ensimmäinen!

Kiitos arviostasi!

Jos nämä aiheet kiinnostavat, seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa!

Kiitos arviostasi!

Auta meitä kehittämään sisältöämme.

Kerro mitä voisimme tehdä paremmin.

Vaihtoehtoiset sovellukset

Softia.fi

Softia.fi:n avulla pystyt etsimään ja vertailemaan erilaisia yrityssoftia. Lue käyttäjien kokemuksia, tutustu uusiin työkaluihin ja valitse tarpeisiisi sopivin softa.

VIIMEISIMMÄT ARVOSTELUT

Verkkosivualusta

SiteGround arvostelu

Mikä on SiteGround? SiteGround on web hosting -palveluntarjoaja, joka tarjoaa kattavia hosting-ratkaisuja, kuten jaetun hostingin, pilvipalvelut ja erikoistuneita WordPress-hosting-vaihtoehtoja. SiteGroundin palvelut sisältävät ilmaisen sivustonsiirron, päivittäiset varmuuskopiot, ja erittäin nopeat palvelimet. Lisäksi asiakastuki

Lue arvostelu
Videoeditointi

InVideo arvostelu

Mikä on InVideo? InVideo on nettiselaimessa toimiva videoiden luomiseen tarkoitettu työkalu, joka tekee videoeditoinnista helppoa ja nopeaa, vaikka sinulla ei olisi aiempaa kokemusta. Se tarjoaa valtavan määrän valmiita mallipohjia, joita voit muokata

Lue arvostelu
CRM

Linked Helper Arvostelu

Mikä on Linked Helper? Linked Helper on automaatio-ohjelmisto, joka on suunniteltu tehostamaan LinkedIn-verkostoitumista ja markkinointia. Sen avulla käyttäjät voivat automatisoida toistuvia tehtäviä, kuten yhteydenottojen ja viestien lähettämistä sekä profiilien katselua.  Linked Helper

Lue arvostelu

Käyttäjien kokemuksia

Oletko käyttänyt sovellusta? Kerro oma kokemuksesi alle!

Softia.fi on sovellusten arvosteluihin keskittynyt sivusto. Otathan yhteyttä suoraan sovelluksen kehittäjään, jos tarvitset tukea tai apua sovelluksen käyttöönottoon ja käyttöön liittyen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Seuraa meitä somessa!

Pysy ajan tasalla yritysohjelmistojen viimeisimmistä trendeistä ja vinkeistä! Esittelemme somekanavissamme erilaisia sovelluksia ja ohjelmistoja sekä jaamme tietoa niiden tehokkaasta käyttämisestä.