Vankka työkalu markkinointiin
Mikä ActiveCampaign on?
ActiveCampaign on intuitiivinen ja tehokas markkinoinnin automatisointityökalu, joka sopii erinomaisesti kaikenkokoisille yrityksille. Voit segmentoida yhteystietosi, räätälöidä viestisi ja automatisoida markkinoinnin työnkulut. Se tarjoaa yli 500 valmiiksi rakennettua automaatiota, täydellisen sähköpostimallikirjaston ja tehokkaan yhteystietojen hallinnan. ActiveCampaign auttaa yrityksiä luomaan mielekkäitä yhteyksiä sosiaalisen median, sähköpostin, viestien, chatin ja tekstiviestien kautta. ActiveCampaign tarjoaa melkein kaiken mitä tarvitset uutiskirje -markkinointityökalussa, ja sen edistyneitä automaatioita on vaikea voittaa.
Kenelle ja mihin ongelmaan ActiveCampaign tuo ratkaisun?
Sovellus sopii kaikille, jotka tarvitsevat tehokkaan automaatiotyökalun, jonka avulla voi määrittää käynnistetyt kampanjat, myynnin seurannan, automaattisen segmentoinnin ja dynaamisen sähköpostisisällön. Se sopii niille, jotka tarvitsevat integroidun myynti- ja markkinointialustan yritykselleen. ActiveCampaignin sisäänrakennettu CRM linkittää saumattomasti kaikki sähköpostimarkkinointitiedot, jolloin myyntitiimi voi toimia nopeasti. Ominaisuudet, kuten liidipisteytys ja sosiaaliset tiedot, voivat myös auttaa virtaviivaistamaan myynnin seurantaprosessia. Sovellus sopii yrityksille, jotka tarvitsevat työkalun joka suorittaa monikanavamarkkinointia.
Ominaisuudet
Yksi tärkeimmistä ActiveCampaignin ominaisuuksista on automaatio. Paitsi että se sallii automaattivastaajat lukemattomien ehtojen perusteella, se sallii myös yhteystietojesi ja luetteloiden hallinnan sekä CRM-järjestelmän (tunnetaan nimellä ”Deals”) automatisoinnin. ”Deals”-järjestelmä on myös huomionarvoinen, ja sen avulla voit lisätä muistiinpanoja kontakteihin, asettaa tapaamisia tai yksinkertaisesti lähettää heille suoria viestejä. ActiveCampaign antaa sinun määrittää aloitussivuja, lähettää tekstiviestejä ja henkilökohtaisia keskusteluja verkkosivuston kävijöille ja hallita jopa Facebook-mainosten näyttämistä kontakteille.
Toinen tärkeä ActiveCampaignin ominaisuus on ‘keskustelut’ toiminta. Sen avulla voit lähettää kohdistettuja viestejä suoraan verkkosivustosi kävijöille, mikä optimoi yleisen asiakaskokemuksen. ActiveCampaign on ylpeä lähestymistavastaan, joka auttaa sinua rakentamaan mielekkäitä yhteyksiä asiakkaisiisi heidän ohjelmistonsa kautta. Ja vaikka ensi silmäyksellä sivut, kuten kojelauta, voivat tuntua hieman monimutkaisilta ja ylivoimaisilta, ei kestä kovin kauaa ymmärtää, kuinka hyödyllistä on pitää kaikki tieto yhdessä paikassa.
Kojelaudassa oikealla on sosiaalisen toiminnan syöte, joka sisältää sosiaalisia osuuksia, tilausten peruutuksia jne. Vasemmalla puolella on yleiskatsaus kampanjasi toiminnasta. Hämmennystä lisäävät näytetiedot, jotka häviävät, kun viet hiiren sen päälle. Tämä antaa sinulle käsityksen siitä, miltä kojelautasi näyttää, kun sovelluksesi on toiminnassa. ActiveCampaign tarjoaa myös CRM: ää ja muita ominaisuuksia, joita et ehkä aio käyttää, mutta ne näkyvät kuitenkin hallintapaneelissa kun käytät ilmaista kokeilua.
Hinta
Edullisin paketti kustantaa 9 dollaria kuukaudessa kun sen maksaa kerralla vuodeksi. Se sisältää enintään 500 tilaajaa, ja hinta maksetaan kuukausittain. Jos haluat käyttää pro-ominaisuuksia, kuten sisäänrakennettu CRM ja liidipisteet, Plus-paketti alkaa 49 dollarista kuukaudessa, Professional-paketti on 129 dollaria/kk, ja Enterprise 229 dollaria/kk. Valitettavasti ilmaista paketteja ei ole tarjolla, ja vain 14 päivän kokeilujakson ansiosta se ei anna sinulle paljon aikaa arvioida, sopiiko ActiveCampaign sovellus sinun käyttötarkoituksiisi.
Arvostelu
ActiveCampaign tarjoaa kaiken mitä tarvitset uutiskirjeiden markkinointityökalulta. Yksi alue, jossa on parannettavaa, on uutiskirjeiden muokkausohjelma, joka ei tarjoa yhtä houkuttelevaa kokemusta kuin muut siellä olevat työkalut. Plus-suunnitelmalla saat jopa pääsyn henkilökohtaiseen koulutukseen ja hyödyllisiin verkkoseminaareihin. ActiveCampaign sovelluksen rinnalla monet muut kalpenevat. Jos etsit kuitenkin vain yksinkertaista tapaa uutiskirjeiden räjäyttämiseen, GetResponse tai MailerLite-tyyppinen ratkaisu saattaa olla hieman helpompi ja edullisempi sovellus käyttää.
ActiveCampaign on hieno ratkaisu, jos haluat pystyä keskittämään hyvän osan markkinoinnistasi ja antamaan asiakkaillesi paremman kokonaiskokemuksen. Se on edistynyt työkalu, ja siihen tutustuminen vie paljon aikaa. Puhumattakaan säännöllisestä ylläpidosta, joka sinun on määritettävä, seurattava ja optimoitava kampanjoissa. Jos tarvitset vain yksinkertaisia automaatioita tai jos haluat määrittää vain sähköpostin tervetulokampanjan, suosittelemme budjettiystävällisempiä vaihtoehtoja, kuten MailerLite tai Benchmark, joita on paljon helpompi käyttää.
Tutustu lisää
Softia.fi:n avulla pystyt etsimään ja vertailemaan erilaisia yrityssoftia. Tutustu kaikkiin arvosteluihimme ja löydä tarpeisiisi sopivin sovellus arvostelut -sivulta.
Tutustu arvosteluihimme
Vastaavia sovelluksia:
Muita suosittuja vaihtoehtoja (arvostelu tulossa!)
- Zoho CRM on kansainvälisesti käytössä oleva CRM-järjestelmä.
- Microsoft Dynamics 365 tarjoaa älykkäiden yrityssovellusten valikoiman, joka auttaa kaikkia käyttäjiä toimintojen tehostamisessa ja osallistavampien asiakaskokemusten luomisessa.
- Upsales on monipuolinen CRM-järjestelmä, jonka avulla yritykset voivat tehostaa omaa asiakkuuden -ja myynnin hallintaa
- Taimer on kaikenkattava ratkaisu yrityksen hallintaan.
- Lime CRM on visuaalinen ja käyttäjäystävällinen CRM-järjestelmä, joka mukautuu tarpeidesi mukaan.
- Lemonsoft Asiakkuudenhallinta –ohjelman avulla annat organisaatiollesi työkalut asiakkuuksien ja myynnin johtamiseen.
Aiheeseen liittyvä blogit
- CRM-järjestelmä pk-yrityksen myynnin tehostajana
- Kumpi CRM-järjestelmä kannattaa valita? Pipedrive ja monday vertailussa.
- Mondayn CRM-järjestelmä myynnin tehostajana
- CRM-järjestelmä – näin saat siitä kaiken irti
- CRM-järjestelmä myynnin tukena
Koitko tämän sisällön hyödylliseksi?
Klikkaa tähteä arvion antamiseksi!
Keskimääräinen arvio 4.5 / 5. Arvioiden määrä: 2
Ei arvioita. Ole ensimmäinen!
Kiitos arviostasi!
Auta meitä kehittämään sisältöämme.
Kerro mitä voisimme tehdä paremmin.