Capsule CRM arvostelu

CRM-järjestelmä on oleellinen osa myynnin kokonaisuutta kaikissa yrityksissä. Pienenkin asiakasmassan systemaattinen hallinta sisältää valtavan määrän yksityiskohtia. Samoin jo kahden henkilön myyntitiimi vaatii toiminnan tehostamiseksi jonkinlaisen asiakkuudenhallintajärjestelmän, jotta jokainen myyntihenkilö osaa tehdä oikeita asioita. Capsule CRM on järjestelmä, johon monen pienemmän yrityksen olisi syytä tutustua. Tämä Capsule CRM arvostelu perehtyy siihen, millainen järjestelmä oikein on kyseessä.

Artikkelin sisältö

Hinta alkaen : 0€/kk per käyttäjä (max. 2 käyttäjää)
Kenelle : Pienille ja keskisuurille yrityksille
4.3/5
Android, iOS, Selain

Lue lisää, katso kaikki ominaisuudet sekä tarkemmat hintatiedot:

Softia.fi:n arvostelut sisältävät affiliate-linkkejä. Tämä auttaa meitä pitämään sivusto laadukkaana. Affiliate-linkit eivät vaikuta arvosteluihin tai muuhun sisältöön.

Mikä on Capsule CRM?

Capsule on helppokäyttöinen, mutta tehokas CRM-järjestelmä. Se sopii erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Pienemmätkin yritykset tietävät, miten tärkeää on seurata myynnin päivittäisiä aktiviteetteja sekä liidien ja kauppojen kehitystä. Kaikkien näiden tietojen hallinta voi kuitenkin olla ylivoimaista, jos käytetään vanhentuneita menetelmiä, kuten exceliä tai pahimmassa tapauksessa muistivihkoa. Tiimissä ei tarvitse olla montaa henkilöä, eikä asiakaskunnan todella laaja, jotta CRM-järjestelmä tarjoaa suuren hyödyn. Capsule CRM:n kaltainen ohjelmisto voi olla todella kätevä työkalu. Tämä Capsule CRM arvostelu pureutuu aiheeseen tarkemmin.

Capsule CRM on pilvipohjainen ohjelmisto, joka auttaa yrityksiä hallitsemaan asiakassuhteita, myyntiputkia ja projekteja. Se on suunniteltu käyttäjäystävälliseksi ja edulliseksi. Sitä myös kehutaan paljon muokattavuudestaan.

Kenelle sovellus sopii ja mihin ongelmaa se tuo ratkaisun?

Capsule CRM sopii erityisesti pienille ja keskisuurille yrityksille. Markkinoilla on paljon CRM-järjestelmiä, jotka on tarkoitettu suurille yrityksille. Niiden ohjelmistojen hinnoittelu ja laajat ominaisuudet eivät välttämättä ole järkeviä pienemmille yrityksille.

Yksi Capsule CRM:n tärkeimmistä eduista on, että se auttaa pienyrityksiä virtaviivaistamaan myynti- ja markkinointiprosessejaan. Capsule CRM:n avulla voit helposti hallita liidejä, seurata kauppoja ja myyntiputkea. Näin voit keskittyä asiakassuhteiden rakentamiseen ja sopimusten tekemiseen sen sijaan, että tuhlaat turhaan aikaa hallinnollisiin tehtäviin.

Capsule CRM pitää asiat järjestyksessä. Voit tallentaa kaikki asiakastietosi yhteen paikkaan, mukaan lukien heidän yhteystietonsa, muistiinpanonsa ja sähköpostikirjeenvaihtonsa. Näin asiakastietoihin on helppo päästä käsiksi silloin, kun tarvitset niitä, ja varmistat, ettet unohda tärkeitä yksityiskohtia. Tämä on suuri etu silloin, jos tiimissä on useampi henkilö. Esimerkiksi kahden henkilön tiimissä toinen myyjä todennäköisesti hoitaa toisen asiakkaita lomien aikana. CRM-järjestelmän avulla tärkeimmät tiedot ovat helposti saatavilla jokaiselle tiimin jäsenelle.

Capsule CRM:ää kehutaan myös siitä, että se on muokattavissa yrityksesi tarpeisiin sopivaksi. Voit luoda mukautettuja kenttiä, tunnisteita ja luokkia järjestelläksesi tietojasi sinulle mieluisalla tavalla. Voit myös muokata myyntiputkinäkymää, jotta myyntiprosessien seuraaminen on mahdollisimman tehokasta.

Jokaisen on helppo pysyä ajan tasalla tehtävistään CRM-järjestelmän avulla
Jokaisen on helppo pysyä ajan tasalla tehtävistään CRM-järjestelmän avulla. Kuva: Capsule.com.

Capsule CRM:n tärkeimmät ominaisuudet

Capsule pitää sisällään oleellisimmat ominaisuudet myynnin tehostamiseen ja järjestelmälliseen tekemiseen.

Capsule CRM tarjoaa laajan valikoiman ominaisuuksia, jotka auttavat pienyrityksiä hallitsemaan asiakassuhteitaan. Seuraavassa on joitakin tärkeimpiä ominaisuuksia:

Yhteyksien hallinta

Voit tallentaa kaikki asiakastietosi yhteen paikkaan. Asiakastiedoista löydät heidän yhteystietonsa, muistiinpanot ja sähköpostihistorian. Voit myös lisätä mukautettuja kenttiä, jotta voit seurata yrityksellesi tärkeitä lisätietoja.

Myyntiputken hallinta

Voit hallita myyntiputkea tehokkaasti. Voit myös luoda mukautettuja myyntiputkia, joilla voit seurata myyntiprosessiasi ja siirtää sopimuksia myyntiputken kunkin vaiheen läpi. Tämä auttaa sinua pysymään järjestyksessä ja varmistaa, etteivät tärkeimmät vaiheet pääse unohtumaan.

Päivittäisten tehtävien hallinta

Voit luoda tehtäviä ja muistutuksia, jotka auttavat sinua pysymään töissäsi aina ajan tasalla. Voit määrittää tehtäviä tiimin jäsenille, asettaa eräpäiviä ja saada sähköposti-ilmoituksia tehtävien eräpäivistä.

Sähköposti-integraatio

Capsule CRM integroituu sähköpostipalveluntarjoajasi kanssa, jolloin voit lähettää ja vastaanottaa sähköposteja suoraan ohjelmistosta. Tärkeät tiedot pysyvät myös tallessa yhdessä paikassa ja tarvittaessa muiden tiimin jäsenten nähtävissä.

Raportointi

Capsule CRM tarjoaa useita raportointivaihtoehtoja, joiden avulla voit analysoida myyntitietojasi. Voit luoda mukautettuja raportteja, joiden avulla voit seurata kauppoja, myyntiputkea ja mitata tiimisi suorituskykyä.

Yksi Capsule CRM:n näkymä kertoo, miten myyjät suoriutuvat.
Capsule CRM-järjestelmän näkymät kertovat miten myyjät suoriutuvat aktiviteeteistaan. Kuva: Capsule.com.

Capsule CRM:n hinnoittelu

Capsulesta tekee mielenkiintoisen vaihtoehdon se tosiasia, että tarjoalla on ilmaisversio. Tämä on tosin rajoitettu kahdelle käyttäjälle, mutta monille pienyrityksille Capsule voi olla tästä syystä varteenotettava vaihtoehto. Luonnollisesti ilmaisversion ominaisuuksia on myös rajoitettu paljon. Seuraava askel on siirtyä Professional-palvelupakettiin, joka sekin on varsin kohtuuhintainen 12£/kk per käyttäjä. Kynnys CRM-järjestelmän käyttöönotolle on kuitenkin pieni, jos ilmaisversion ominaisuudet ovat sinulle riittävät.

Capsule CRM arvostelu

Capsule CRM-järjestelmä on kerännyt paljon hyviä arvosteluita ympäri maailman. Samoin ohjelmistoa käyttäneet yritykset kehuvat Capsulea. Tätä CRM-järjestelmää voi kehua erityisesti sen helppokäyttöisestä käyttöliittymästään, hinnoittelustaan sekä muokattavuudestaan. Ominaisuudet ovat varmasti vähintään riittävät. Miinuspuolena voidaan mainita se, että vaikka ohjelmistoa pääsee hyödyntämään jopa ilmaiseksi, sen ominaisuudet eivät ole yhtä laajat kuin markkinoiden parhaissa CRM-järjestelmissä. Lisäksi ilmaisversio voi käydä monelle yritykselle nopeasti liian suppeaksi. Laajempia palvelupaketteja pääsee kuitenkin myös kokeilemaan ilmaiseksi, jolloin Capsule CRM:stä näkee paremmin sen täyden potentiaalin.

Kaiken kaikkiaan Capsule CRM on kuitenkin erinomainen vaihtoehto pienille yrityksille, jotka tarvitsevat käyttäjäystävällisen, muokattavan ja edullisen, parhaimmillaan jopa ilmaisen CRM-järjestelmän.

Tutustu lisää

Softia.fi:n avulla pystyt etsimään ja vertailemaan erilaisia yrityssoftia. Tutustu kaikkiin arvosteluihimme ja löydä tarpeisiisi sopivin sovellus arvostelut-sivulta.

Suosittuja CRM-järjestelmiä

Lue tekemämme arvostelu:

Aiheeseen liittyvät blogit

Koitko tämän sisällön hyödylliseksi?

Klikkaa tähteä arvion antamiseksi!

Keskimääräinen arvio 0 / 5. Arvioiden määrä: 0

Ei arvioita. Ole ensimmäinen!

Kiitos arviostasi!

Jos nämä aiheet kiinnostavat, seuraa meitä myös sosiaalisessa mediassa!

Kiitos arviostasi!

Auta meitä kehittämään sisältöämme.

Kerro mitä voisimme tehdä paremmin.

Vaihtoehtoiset sovellukset

Softia.fi

Softia.fi:n avulla pystyt etsimään ja vertailemaan erilaisia yrityssoftia. Lue käyttäjien kokemuksia, tutustu uusiin työkaluihin ja valitse tarpeisiisi sopivin softa.

VIIMEISIMMÄT ARVOSTELUT

Verkkosivualusta

SiteGround arvostelu

Mikä on SiteGround? SiteGround on web hosting -palveluntarjoaja, joka tarjoaa kattavia hosting-ratkaisuja, kuten jaetun hostingin, pilvipalvelut ja erikoistuneita WordPress-hosting-vaihtoehtoja. SiteGroundin palvelut sisältävät ilmaisen sivustonsiirron, päivittäiset varmuuskopiot, ja erittäin nopeat palvelimet. Lisäksi asiakastuki

Lue arvostelu
Videoeditointi

InVideo arvostelu

Mikä on InVideo? InVideo on nettiselaimessa toimiva videoiden luomiseen tarkoitettu työkalu, joka tekee videoeditoinnista helppoa ja nopeaa, vaikka sinulla ei olisi aiempaa kokemusta. Se tarjoaa valtavan määrän valmiita mallipohjia, joita voit muokata

Lue arvostelu
CRM

Linked Helper Arvostelu

Mikä on Linked Helper? Linked Helper on automaatio-ohjelmisto, joka on suunniteltu tehostamaan LinkedIn-verkostoitumista ja markkinointia. Sen avulla käyttäjät voivat automatisoida toistuvia tehtäviä, kuten yhteydenottojen ja viestien lähettämistä sekä profiilien katselua.  Linked Helper

Lue arvostelu

Käyttäjien kokemuksia

Oletko käyttänyt sovellusta? Kerro oma kokemuksesi alle!

Softia.fi on sovellusten arvosteluihin keskittynyt sivusto. Otathan yhteyttä suoraan sovelluksen kehittäjään, jos tarvitset tukea tai apua sovelluksen käyttöönottoon ja käyttöön liittyen.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Seuraa meitä somessa!

Pysy ajan tasalla yritysohjelmistojen viimeisimmistä trendeistä ja vinkeistä! Esittelemme somekanavissamme erilaisia sovelluksia ja ohjelmistoja sekä jaamme tietoa niiden tehokkaasta käyttämisestä.